Pirkimo sąlygos
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims
privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises,
pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti
taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas
informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el.
parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje www.kupa.lt turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių
veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba globėjų
sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo
pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis
taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą,
pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas,
kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el.
parduotuvėje 1 metus nuo užsakymo dienos.
1.7. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Pirkėjui jo patirtos žalos,
kuri kyla dėl Taisyklėse Pirkėjui numatytų sąlygų nesilaikymo.
2. Asmens duomenų
apsauga.
2.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose
informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus
Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono
numerį ir el. pašto adresą.
2.2. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.1. punkte pateikti
Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el.
parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.3. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų
pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad
Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami
informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
3. Pirkėjo teisės
ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose
šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el.
parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant
pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7
(septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai
sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo
atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda,
taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą
kainą.
3.5. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo –
pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės
aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas
sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir
saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir
be perspėjimo apriboti ar sustabdyti. Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo
priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės pirkimo formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo
nurodytu adresu. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas pagal šalių sutartą
prekių pristatymo kainą.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka,
terminai.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Užsakyti“,
o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką
Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais,
įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes šiuo
būdu:
5.4.1. Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis
apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pinigus
Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už
duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės
operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą
už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių
pristatymo terminas.
5.6 Pristatymas tik per Omniva paštomatus. Siuntimo kaina 4EUR. Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
6.
Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą,
įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių
pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi
teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui.
6.3. Prekės pristatomos į Omniva paštomatus.
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 1-5 darbo dienas nuo
apmokėjimo gavimo dienos. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais
atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas
informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog
išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu
siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu
siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna
prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus
privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti
dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo
atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės
pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi
prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo
spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio,
formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią
kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių
prekių aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos,
galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
7.5 Pardavėjas nerekomenduoja užsakinėti hidrolatų esant minusinei temperatūrai, dėl galimo hidrolato užšalimo ir buteliuko pažeidimo.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos,
grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr.
217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis
Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties
negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“
tinklalapyje www.vartotojucentras.lt, „Maisto prekių grąžinimo ir keitimo
ypatumai“). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į
mokėtojo banko sąskaitą.
8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas
gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo
Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis
susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį
ir grąžinimo priežastis.
8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo
atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją
gavo;
8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas
įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis
prekėmis.
8.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui
grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų
teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos
formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę
reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.4. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų,
organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten
esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja
ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius
nuostolius.
10. Rinkodara
ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias
akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų
sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas
ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje
nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės
skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar
patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų
tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios
nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR
įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Neišsprendus ginčo derybų būdu, teisminiai ginčai nagrinėjami pagal Pardavėjo
buveinės vietą.